Obchodné podmienky
Platobné podmienky
Podmienkou potvrdenia záväznej rezervácie je zaplatenie 30% zálohy, prípadne plnej ceny pobytu alebo služieb do stanoveného termínu (do 2-7 dní od potvrdenia rezervácie - ako určené v potvrdení rezervácie).
Doplatok musí byť uhradený pri nástupe na pobyt.
Platbu je možné previesť:
- platbou na web stránke https://oktrip.sk/sk/demanova-238/platba/
- bankovým prevodom na účet Nekpa s.r.o.
- platbou v hotovosti
Fakturačné údaje
Názov účtu: Nekpa s.r.o.
Bankové spojenie: VUB banka, a.s.
IBAN: SK9202000000003216406353
SWIFT kód: SUBASKBX
Názov a adresa banky:
Všeobecná úverová banka (VÚB)
Mlynské nivy 1, 82990 Bratislava, Slovakia
Prevádzkovateľ
Bohuslava Panekova
Tel.: +421 901 702 093
NEKPA, s.r.o. Hôrky 135, 010 04 Slovakia
IČO:47544937
Poskytované služby
Hosťom poskytujeme ubytovanie v apartmánoch. Každý apartmán/izba má vlastný kuchynský kút a kúpelňu s WC. Hosťom je v spoločných priestoroch k dispozícii lyžiareň. V celom objekte je bezplatná WIFI sieť. V letných mesiacoch je k dispozícii priestor na grilovanie. Pred objektom je miesto na parkovanie. Pokytované služby sa riadia Ubytovacím poriadkom
Naše ubytovacie zariadenie je členom organizácie cestovného ruchu Liptov Klaster a poskytujeme našim hosťom bezplatne zľavové karty Liptov Region Card. Podmienky a pravidlá na používanie kariet sú uvedené na www.visitliptov.sk.
Na základe zmluvy s Tatry mountain resorts, a.s. poskytujeme našim ubytovaným hosťom v rámci ubytovacieho balíka Gopass karty a vybrané druhy skipassov podľa aktuálnej ponuky. Podmienky a pravidlá používania kariet Gopass a Skipassov sú uvedené na www.Gopass.sk.
Storno podmienky
30% z celkovej ceny za ubytovanie - 14 preed nástupom na pobyt
100% z celkovej ceny za ubytovanie - po nástupe hosťa na pobyt
Uvedené podmienky platia aj na storno časti pobytu. Storno časti pobytu je možné len vtedy, ak zostávajúci počet osôb nebude menší ako minimálny počet osôb a počet dní pobytu nebude kratší ako minimálna dĺžka pobytu.
Ochrana osobných údajov
Naša spoločnosť počas procesu rezervácie požaduje od klienta, aby zadal svoje meno a e-mailovú adresu. Meno klienta využívame na identifikáciu jeho rezervácie a adresu na komunikáciu s klientom. Pri platbe klient neposkytuje žiadne ďalšie osobné údaje, platbu realizuje bankovým prevodom, v hotovosti alebo platbu na stránke www.oktrip.sk.
Pri nástupe na pobyt požadujeme na zápis do knihy hostí od klienta jeho osobné údaje a to: meno hosťa, dátum narodenia, číslo občianskeho preukazu alebo cestovného dokladu, adresa bydliska a podpis. Tieto údaje slúžia na evidenciu ubytovaných hostí a sú ďalej poskytované v prípade kontroly príslušnému mestskému alebo obecnému úradu a cudzineckej polícii. Súhlas s poskytovaním uvedených osobných údajov hosť potvrdí podpisom do knihy ubytovaných hostí.
Pri aktivácii kariet „Liptov Region Card“ a „Gopass“ v systéme OCR Liptov Claster: Carlberg zadávame meno hosťa, dátum narodenia a jeho e-mail adresu. Súhlas s poskytovaním uvedených osobných údajov potvrdí hosť svojim podpisom vo formulári vytlačenom z aplikácie Carlberg. Spracovanie údajov zo strany Liptov Klaster a TMR sa riadi pravidlmi uvedenými na stránke www.visitliptov.sk a www.gopass.sk.
Ubytovací poriadok
- Môžeme ubytovať iba hosťa, ktorého riadne prihlásime. Za týmto účelom predloží hosť príslušnému pracovníkovi ihneď po príchode svoj občiansky preukaz, cestovný pas, alebo iný platný doklad totožnosti.
- Hosť sa pri nástupe preukáže ubytovacím preukazom, na ktorom sú uvedené meno hosťa, číslo apartmánu, dĺžka pobytu, zaplatené služby, výška zaplatenej zálohy a výška doplatku pri príchode.
- V apartmánoch poskytujeme ubytovaným hosťom služby v rozsahu, ktorý určuje príslušný právny predpis.
- Na základe objednaného ubytovania sme povinní ubytovať hosťa od 14:00 – 20:00, ak nie je dohodnuté inak. V prípade, že klient nemá uhradenú zálohu za ubytovanie, sme povinní rezervovať kapacitu najneskôr do 20:00 hod v deň príchodu. Pri zaplatenej zálohovej platbe, sme povinní rezervovať kapacitu 24 hodín od termínu pôvodného nástupu na pobyt. Po tomto čase môže byť rezervácia zrušená. V prípade, že klient písomne rezerváciu nezruší, či nepožiada o jej zmenu či presunutie vo vyššie uvedenej lehote, stráca nárok na akúkoľvek kompenzáciu, či presun nevyčerpanej rezervácie na iný termín zo strany ubytovacieho zariadenia.
- Ubytovateľ nezodpovedá za cennosti, šperky a peniaze hostí vnesené do ubytovacieho zariadenia, rovnako ako za škody spôsobené na majetku hosťa. Toto sa vzťahuje aj na automobily, motorky, bicykle, lyže.
- V apartmáne nemôže hosť prijímať návštevy u nás neubytovaných hostí.
- V čase od 22:00 hod do 06:00 hod. je hosť povinný dodržiavať nočný pokoj.
- Hosť sa môže zdržiavať v apartmánovom dome a k nemu patriacim priľahlým priestorom len v čase ubytovania. Hosť je povinný opustiť ubytovacie zariadenie najneskôr do 10:00 hodiny posledného dňa pobytu.
- V apartmáne ani v spoločenských priestoroch nesmie hosť bez súhlasu ubytovateľa premiestňovať zariadenie, robiť úpravy a akékoľvek zásahy do elektrickej siete, alebo iné inštalácie.
- V apartmáne nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto nariadenie sa netýka elektrických spotrebičov, slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, masážny strojček, sušič vlasov a pod.)
- Pred odchodom je hosť povinný v apartmáne umyť a odložiť kuchynský riad, ktorý počas pobytu použil, uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlo, pozatvárať okná, povypínať elektrospotrebiče, uzamknúť dvere.
- Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné ponechávať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých v apartmáne a ani v ostatných spoločenských priestoroch.
- Hosťom nie je dovolené brať do apartmánu lyže, lyžiarky a iné športové náradie a predmety, na úschovu ktorých je vyhradené miesto.
- Ubytovanie domácich zvierat je možné len na základe povolenia ubytovateľa. Je prísne zakázané nechávať domáce zviera v apartmáne samé - počas neprítomnosti jeho majiteľa.
- Za škody spôsobené na majetku v apartmáne a v spoločných priestoroch zodpovedá hosť podľa platných predpisov.
- Za ubytovanie a poskytnuté služby je hosť povinný uhradiť cenu v súlade s platným cenníkom, spravidla pred nástupom na pobyt. Účet je splatný pri predložení.
- Ubytovateľ je oprávnený umožniť vstup svojim vybraným zamestnancom t.j. pracovníci údržby a chyžnej do apartmánu za účelom odstránenia závady a v iných prípadoch nevyhnutných na to, aby bola zabezpečená prevádzkyschopnosť ubytovania, alebo aby bolo zabránené vzniku škody ubytovateľovi, či klientovi aj bez oznámenia klientovi.
- Dopĺňanie toaletného papiera a sáčkov do koša sa vykonáva priebežne položením na lavičku v chodbe, prípadne pred apartmán. Počas pobytu kratšieho ako 8 dní sa v apartmánoch neupratuje a nevymieňa sa posteľná bielizeň.
- Sťažnosti hostí a prípadné návrhy na zlepšenie činnosti prijímame prostredníctvom našej e-mailovej adresy oktrip@oktrip.sk.
- V prípade zabudnutej veci bude na požiadavku klienta o nájdenie stratenej veci prihliadané, len ak klient avizuje zabudnutie veci do 24 hodín od check out. Ubytovateľ neručí za nájdenie zabudnutej veci a jej vymáhanie, resp. vymáhanie náhrady je vylúčené. Nájdené zabudnuté predmety budú klientovi doručené len na základe jeho požiadavky a na jeho náklady.
- Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku. V prípade, že ho poruší, má ubytovateľ právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní ubytovacej služby pred uplynutím dohodnutého času. Zaplatením zálohovej platby klient súhlasí s podmienkami ubytovacieho poriadku.
- V apartmánoch je prísny zákaz fajčiť. Pri porušení tohto zákazu bude zákazníkovi vyrubená pokuta 50 €.
- Hosť je povinný zanechať apartmán v pôvodnom stave, v prípade porušenia tohto bodu, bude zákazník odhlásený z pobytu až po uvedení apartmánu do pôvodného stavu, pričom si ubytovateľ nárokuje účtovať ďalšie plynutie pobytu v zmysle aktuálneho cenníka.